Kontakt

Kontakta Caroline och Stall Ekholmen
 
[email protected]
[email protected]
0736425340
 
 
Sara Larsson

Hej. Undrar hur det går med " Gota-ponny " bilderna ? Min dotter heter Emma Wahlstrand och red på Picasso. / mvh Sara

Svar: Hej, jag jobbar så fort jag hinner:) har fått in väldigt många mejl och ska samtidigt hinna med skola. Bilderna kommer så fort jag hinner ! :)
Mvh Caroline
Caroline Hoerschelmann


Skrivet: 2014-05-14 » 12:04:08
Vera

Hej jag såg på ponnysanning att du gör headers / designer. Jag är intresserad då jag tycker att du är jätteduktig, du kan väl maila mig; [email protected]

Kram


Skrivet: 2014-09-02 » 19:11:45
emma

Hej det är något konstigt med din blogg? jag kan bara läsa 3 inlägg i varje månads kategori och trygger jag på tex kategori allmänt kommer inte ett enda inlägg upp :( jag har testat både med mobilen och datorn nu...


Skrivet: 2014-12-17 » 18:14:03
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?